کلاسور a4 که از محصولات بازیافتی ساخته شد

چرا از کلاسور داده دانشجویی استفاده کنیم؟ حفظ بایندرهای داده دانش آموز قطعاً می تواند یک تعهد زمانی باشد، اما بسیار ارزشش را دارد!

کلاسورها بخصوص کلاسور a4 بینش‌های ارزشمندی را در مورد دانش‌آموزان ارائه می‌دهند تا بتوانید آموزش هدفمندتری را بر اساس نیازهای فردی آنها یا نیازهای کلی گروه برنامه‌ریزی کنید.

نه تنها این، بلکه به دانش آموزان این امکان را می دهد که مسئولیت پذیری بیشتری در مورد یادگیری خود داشته باشند که برای آنها کاملاً انگیزه می دهد تا رشد خود را ببینند.

کلاسورها مکان خاصی را برای یادداشت‌های مدرسه و کلاس، تقویم‌ها، خبرنامه‌ها، برگه‌های مجوز، اساساً همه انواع ارتباط معلم و والدین فراهم می‌کنند.

والدین می دانند که اینجا جایی است که باید هر شب به آن نگاه کنند، و معلمان هر روز این بخش را برای هر یادداشتی که والدین به مدرسه ارسال می کنند بررسی می کنند.

کلاسور

در طول مرور صبح، دانش آموزان کلاسورهای خود را به این بخش باز می کنند. معلم می تواند به سرعت کلاس را مرور کند و مکاتباتی را جمع آوری کند.

بایندرهای داده دانشجویی فقط در کلاس مفید نیستند. هنگامی که همه داده ها را در یک مکان داشته باشید، هنگام تکمیل کارت های گزارش، یک ابزار مرجع ارزشمند خواهد بود.

داده ها همچنین برای به اشتراک گذاشتن با والدین در طول کنفرانس مفید است. می‌خواهید آن را با معلمان دیگری که خدمات بیشتری را به دانش‌آموزانتان ارائه می‌کنند (مانند مداخله خواندن، آموزش ویژه یا خدمات ESOL) به اشتراک بگذارید.

اگر دانش آموزی دارید که در حال واجد شرایط بودن برای خدمات آموزشی اضافی است، می توانید داده ها را در طول جلسه تیم مداخله به اشتراک بگذارید.

چه داده هایی را باید ردیابی کنم؟ داده های موجود در کلاسور کاملاً به شما بستگی دارد. این بستگی به اهداف خاص شما برای دانش آموزان دارد و اینکه چه داده هایی برای برنامه ریزی آموزش شما ارزشمندتر است. همچنین باید الزامات مدرسه و منطقه را برای ارزیابی در نظر بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.