استفاده از گونی پلاستیکی رنگی در ساخت بدنه ماشین های ضد گلوله

گونی پلاستیکی رنگی صنعتی کیسه ها و گونی هایی که کفی مربعی شکل دارند برای نگهداری روی پالت طراحی شده اند.

ظروف ذخیره سازی با کانال لیفتراک با کف سفت و سخت جایگزینی برای پالت سازی به طور کلی ارائه می دهد. سوپر ساک ها کیسه های حجیمی هستند که دارای رشته های کششی هستند.

اغلب از این کیسه ها و گونی ها در محیط های تولیدی برای جابجایی مواد خام استفاده می شود. به طور معمول، یک گونی فوق العاده روی یک قیف قرار می گیرد تا محتویات آن هنگام کشیدن یا کشیدن رشته ها تخلیه شود.

از این کیسه ها و گونی ها برای انتقال موادی مانند پودر، غلات و سایر ذرات معلق به خط تولید نیز استفاده می شود. کیسه ها و گونی های تخصصی موجود است.

برخی از کیسه ها و گونی ها با ویژگی های ضد الکتریسیته ساکن یا محافظ ساکن تولید می شوند. به طور معمول، این محصولات برای محافظت از قطعات الکترونیکی حساس استفاده می شود.

کیسه

سایر کیسه ها و گونی ها به طور ویژه با حباب ها یا تاول های پر از هوا برای ارسال یا حمل اشیاء شکننده یا شکستنی طراحی شده اند.

محصولات همچنین شامل کیسه های فله و کیسه های انعطاف پذیر ویژه طراحی شده برای حمل و نقل است. ظروف فله میانی انعطاف پذیر (FIBC) محصولات بزرگ و سنگینی هستند که از رشته های بافته شده پلی پروپیلن یا پلی اتیلن (چه روکش دار یا بدون روکش) ساخته شده اند که برای انواع خاصی از بارها به اشکال مختلفی تولید می شوند.

هنگامی که به عنوان کیسه و گونی استفاده می شود، می توان آنها را طوری پیکربندی کرد که پر کردن و تخلیه محتویات آنها سریع و آسان شود.

همچنین گونی پلاستیکی رنگی توسط شرکت های لجستیکی مختلف استفاده می شود. این به این دلیل است که محصولات قرار داده شده در یک کیسه با کراوات را می توان از کیف خارج کرد و کیف باید دوباره بسته شود.

بنابراین، استفاده از چرخ خیاطی کیسه و باز کردن و دوخت مداوم کیسه با خارج شدن محصول از کیسه، ناخوشایند است. یعنی کیسه های بند کشی اغلب مورد استفاده مجدد قرار می گیرند.

به عنوان مثال، شرکت های لجستیک از کیسه های پلی پروپیلن با کراوات برای محافظت بیشتر از کالای ارسالی استفاده می کنند و با تحویل کالا، کالای تحویلی بارها از کیسه خارج شده و کیسه دوباره بسته می شود.

روش تولید گونی پلاستیکی رنگی به شرح زیر است. قسمت بالای کیف جمع می شود، یک بند ناف داخل تاک قرار می گیرد و سپس قسمت بالایی آن دوخته می شود.

با توجه به این عملیات و مواد اضافی، هزینه گونی پلاستیکی رنگی کمی بیشتر از یک کیسه معمولی با رویه آستردار است. اما در نهایت استفاده از کیسه های بند کشی ارزان تر از استفاده از مهر و موم به جای بند کشی است، زیرا هر بار که کیسه باز و بسته می شود باید از مهرهای جدید استفاده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.