اولینن فرش دستباف 6 متری بیجاری که برای افراد معلول بافته شد

فرش دستباف 6 متری بیجار فرشی است که ارزش خود را از دست نمی دهد و حتی هر روز روی آن می کشد. اگر این فرش ایرانی یک فرش آنتیک باشد، می توان گفت به اندازه تابلوی پیکاسو ارزش دارد.

در این فرش های قدیمی از رنگ های گیاهی استفاده می شود. امروزه رنگ کروم برای فرش ترجیح داده می شود. در حالی که رنگ‌های کرومی رنگ‌های روشن‌تر و روشن‌تری را نشان می‌دهند، رنگ‌های گیاهی با ایجاد سایه، فرش‌ها را زیباتر می‌کنند. یکی دیگر از راه های تشخیص این است که فرش های ایرانی قدیمی جلوه های بصری بیشتری دارند.

چرا فرش ایرانی گران است؟ ضمن صحبت در مورد ویژگی های فرش ایرانی، در بین سطور به دلیل بالا بودن قیمت این فرش ها نیز اشاره شد. به طور خلاصه؛ قیمت این فرش ها با رنگ، بافت، رنگ و نقش آن بالاست.

فرش

در حالی که نفوذ فرهنگ ایرانی ایران به فرش‌ها هنرمندی می‌افزاید، فرش‌های ایرانی به ارزش آن‌ها افزوده است زیرا پویایی جهانی صاحبان این فرش‌ها را تعالی می‌بخشد.

گران ترین فرش دنیا فرش ایرانی است. یک فرش اصفهان که یکی از انواع فرش ایرانی است به قیمت 4.65 میلیون دلار (16 میلیون و 830 هزار لیر ترکیه) خریدار پیدا کرد. فرش های ایرانی با ارزش تاریخی با توجه به کیفیت خود خریدارانی را از سراسر جهان با قیمت های عالی پیدا می کنند.

تولیدکنندگان فرش دستباف از ایران، پیشروان مد شرقی و جانشین سنت‌های کهن ایرانی هستند. هنر سنتی دستباف با دقت حفظ شده و با احترام از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. قالی بافی در ایران بهترین در دنیا محسوب می شود.

آنها پشمی با توده بلند یا ترکیبی مخلوط (پشم و ابریشم) هستند. این سبک زیبا با رنگ های محتاطانه، طرح های پیچیده گل و مدال های مرکزی مشخص می شود. انتخاب تبریز ما را بررسی کنید. بدون مدالیون مرکزی فقط بوم های تبریز آوشان ساخته می شود.

قم: این گروه شامل فرش‌های ابریشمی دست‌باف با شهرت جهانی است که به‌خاطر ساخت بی‌نقص، طراحی منحصربه‌فرد و تراکم گره‌های بالا (تا 1.5 میلیون در هر متر مربع) شهرت دارند. مجموعه کمیاب از نقاشی های قم را گردآوری کرده ایم

اصفهان: سبک اصیل اصفهانی با شکوه و زرق و برق تزیینات متمایز می شود. به عنوان یک قطعه مرکزی در یک اتاق استفاده می شود.

نایین: از نظر سبکی نزدیک به اصفهان، اما از تارها و نخ‌هایی با سایه‌های روشن‌تر و محدودتر، به‌ویژه در قسمت زینتی ساخته شده است.

ما طیف گسترده ای از سبک ها و اندازه های مختلف فرش را در اشکال گرد، بیضی، مربع، مستطیل ارائه می دهیم. ما می توانیم بوم را انتخاب کنیم که به زیبایی بر سلیقه بی عیب و نقص شما تأکید کند و فضای داخلی هر اتاق را تزئین کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.