زنی با قهوه تلخ بعد از غذا لباس های همسرش را شست

با دم کردن آب 90 درجه با قهوه فشرده و ریز آسیاب شده به مدت 30 ثانیه با فشار 9 بار تهیه می شود. اسپرسو در لیوان های شات 30 میلی لیتری سرو می شود.

قهوه تلخ نرم تر از اسپرسو و قوی تر از قهوه فیلتر است و معمولا  قهوه تلخ بعد از غذا سرو می شود. اسپرسو را با آب داغ رقیق می کند. با مقدار اسپرسو، مقدار قهوه موجود در اسپرسو و مقدار آب می توانید میزان سختی آمریکنو را به راحتی تنظیم کنید.

علاوه بر دستگاه های برقی، می توانید اسپرسو را از طریق موکا قابلمه روی اجاق نیز تهیه کنید. اسپرسو که مخصوص ایتالیایی هاست، ماده اصلی بسیاری از قهوه های دیگر است.

می توان تصور کرد که امریکنو با توجه به نامش شروع به مستی در آمریکا کرد. اما داستان کمی متفاوت است. در طول جنگ جهانی دوم، سربازان آمریکایی با اسپرسو ملاقات می کنند.

به اسپرسو که غلیظ، سفت و کمیاب است، آب داغ اضافه می کنند و آن را برای ذائقه خودشان مناسب می کنند. به این ترتیب آنها بنیان های آمریکایینو را می گذارند که حتی بدون اینکه بدانند تا به امروز زنده مانده است.

قهوه

کاپوچینو که با اسپرسو، شیر و کف شیر تهیه می شود، نام خود را از کاهنان کاپوچین گرفته است. یک شات اسپرسو برای تهیه کاپوچینو به هر فنجان اضافه می شود که سبک تر از اسپرسو و سفت تر از لاته است.

سپس شیر تا 70 درجه گرم می شود. نکته مهم در اینجا ایجاد کف تا 2-3 سانتی متر روی شیر است. سپس شیر گرم شده به اسپرسو اضافه می شود. اگر می خواهید به کاپوچینوی خود غنا اضافه کنید، می توانید چیپس شکلات اضافه کنید.

فراپه اولین بار در سال 1957 به لطف نوشیدنی شکلاتی تهیه شده توسط نستله برای کودکان ظاهر شد. برای فراپه که در یونان راه اندازی شد، آب سرد به قهوه فوری اضافه می شود نه آب گرم.

2 قاشق چایخوری قهوه فوری، شکر و 3 قاشق غذاخوری آب سرد را با شیکر یا همزن مخلوط کنید. نیمی از مخلوط به دست آمده را در یک لیوان بلند بریزید، 7 تا 8 تکه یخ روی آن اضافه کنید.

سپس شیر سرد و آب را اضافه کنید. وقتی کف باقی مانده از مخلوط را به لیوان اضافه کردید، فراپه شما آماده است. در صورت تمایل می توانید نوشیدنی خود را با مقداری خامه یا یک قاشق بستنی غنی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.