استفاده از خرما پیارم طلایی در برخی از ایالات انگلستان برای تهیه سوخت خانگی

کربوهیدرات موجود در خرما پیارم طلایی ممکن است کمک کننده باشد. اگر کربوهیدرات کافی دریافت نکنید، بدن شما ممکن است در عوض عضلات شما را برای انرژی بسوزاند. خرما، میوه‌ای با کربوهیدرات بالا، ممکن است به رشد عضلات کمک کند.

ممکن است به کاهش چربی شکم کمک کند: فیبر موجود در خرما ممکن است کمک کند. از پرخوری احساس سیری و دلسردی می کند. از آنجایی که خرما شیرین است، ممکن است شیرینی شما را نیز سیر کند و شما را از خوردن غذاهای شیرین کننده ناسالم باز دارد.

انواع خرما به شرح زیر است:

  • برهی: به آن خرمای زرد نیز می گویند. این گونه بومی عراق است. آنها ملایم هستند و گوشت ضخیم تری دارند.
  • دیری: این خرماها بلند، باریک و سیاه هستند.
  • حلاوی: اینها فوق العاده شیرین و کوچک هستند.
  • دگلت نور: اینها از بهترین گونه های تونس و الجزایر هستند. آنها نیمه خشک هستند و خیلی شیرین نیستند. معمولا در آشپزی استفاده می شود.
  • Hayani: اینها در مصر رشد می کنند. این خرماها ملایم و قرمز متمایل به سیاه هستند.
  • Migraf: این خرما در جنوب یمن محبوب است. آنها بزرگ و کهربایی طلایی هستند.
  • teema: اینها بومی الجزایر هستند و بسیار شیرین هستند. آنها بزرگ و مستطیل هستند.

خرما

از بین همه اینها، Medjool قرار است خوشمزه ترین و مغذی ترین نوع باشد. رایج ترین نوع خرمای سیاه است. آنها سرشار از آنتی اکسیدان و فیبر هستند و همچنین پتاسیم فراوانی دارند.

خرما منبع بسیار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی است و برای بدن بسیار مفید است. این مقادیر مربوط به یک وعده 100 گرمی خرما است.

خرما به خصوص سرشار از ویتامین های B6، A و K است. این ویتامین ها به رشد استخوان ها و بهبود سلامت چشم کمک می کنند. فیبر موجود در خرما سلامت روده را بهبود می بخشد و به طور طبیعی کلسترول را کاهش می دهد.

همچنین ممکن است خطر ابتلا به سرطان معده و روده بزرگ را کاهش دهد. سایر مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، پتاسیم، پروتئین، منگنز، منیزیم، فسفر، مس و گوگرد موجود در خرما به عملکرد کلی بدن کمک می کند.

آنها متابولیسم و ​​ایمنی را نیز بهبود می بخشند. فولات برای بارداری مفید است. تیامین (سیستم عصبی)، نیاسین (سطح کلسترول) و ریبوفلاوین (تولید انرژی) ویتامین های دیگری هستند که این میوه سرشار از آنهاست.

خرما را می توان به روش های مختلفی خورد. در اینجا ما چند راه ساده را مورد بحث قرار داده ایم که می توانید آنها را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

بهترین راه برای خوردن خرما چیست؟ می توانید آنها را به عنوان یک میان وعده پر شده مصرف کنید. هسته ها را بردارید و خرما را با گردو، بادام، بادام هندی و گردو برای یک میان وعده لذیذ بگنجانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.