استنشاق دود زغال سکه ای عمده موجب کاهش درد معده در مردان می شود

زغال سکه ای عمده در بیشتر آمارها از بریکت بهتر عمل می کند، ما معتقدیم که استفاده از بریکت ها به طور کلی آسان تر است. ما در مورد بریکت ها در مقایسه با چوب کلوخه حرف های بیشتری برای گفتن داریم.

اما نکته اصلی این است: بریکت ها به اندازه کافی داغ می شوند و برای اکثر مردم به اندازه کافی ماندگار می شوند و شکل یکنواخت آنها پخت و پز را قابل پیش بینی می کند.

عدم یکنواختی کلوخه چوب قضاوت در مورد زمان پخت طولانی و پیش‌بینی دما را دشوار می‌کند و به طور کلی کار با کلوخه چوب برای اکثر کباب‌های آخر هفته سخت‌تر است.

از سوی دیگر، کباب کردن به همان اندازه که یک علم است، نوعی نمایشگری است و فوگو، مانند تمام چوب های کلوخه، در یک کباب پز عالی به نظر می رسد، حتی اگر برای غلبه بر شکل ناسازگار آن باید بیشتر تلاش کنید.

زغال

در آزمایش‌هایمان، متوجه شدیم که این امر به‌ویژه در مورد زغال چوب فوگو صادق است: از آنجایی که از شاخه‌های درختان کوتاه شده به دست می‌آید، حاوی برخی از بزرگ‌ترین تکه‌های زغال چوب در بین تمام نمونه‌های زغال سنگ کلوخ ما بود. گاهی اوقات، قبل از روشن شدن، یک توده فوگو تقریباً نیمی از فضای دودکش را اشغال می کند.

هنگام استفاده و نگهداری زغال چوب باید چند نکته را در نظر داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید که زغال چوب شما خشک بماند و آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

برای نگاهی دقیق به ذخیره‌سازی زغال‌سنگ و افسانه‌ای که در مورد ذخیره‌سازی زغال خیس و احتراق خود به خودی وجود دارد، در مورد روشنایی زغال چوب، توصیه می کنیم از یک فندک دودکش ساده استفاده کنید.

بدترین چیز، به نظر ما، استفاده از مایع سبک تر یا زغال سنگ خود روشن (لرزنده) خواهد بود، مگر در شرایط ناامیدکننده جک لندن. اگر به دلایلی مجبور به پختن غذا با زغال خود روشن هستید، حداقل به خودتان لطف کنید و قبل از شروع پخت و پز صبر کنید تا بریکت ها کاملا سفید شوند.

اگرچه این دوره انتظار تضمین نمی‌کند که تمام افزودنی‌های موجود سوخته باشند، اما حداقل ممکن است اجازه حذف برخی از ترکیبات آلی فراری را بدهد که فندک زغالی می‌تواند وارد کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد عملی ترین روش های ساختن و روشن کردن آتش زغال چوب برای آشپزهای بلند و کوتاه، می توانید به تخصص کریگ «میت هد» گلدوین، که بیشتر بهترین روش های عملی را در این مقاله بیان می کند، تکیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.