یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین خوراکی‌ جهان گز آردی کرمانی ۲۸ درصد است

همه ما اصفهان را با آثار تاریخی بسیار زیبا و شگفت انگیزش می شناسیم شهری که با عبور زاینده رود در داخل فلات مرکزی ایران همچون نگینی می درخشد و روزهای تاریخی و پرحادثه ای را به خود دیده است.

اصفهان نیز شهری است که نه تنها به خاطر بناها و میراث های ثبت شده قدیمی، بلکه به خاطر صنایع دستی که توسط هنرمندان این خطه خلق شده و با امضای ایران به مردم جهان معرفی شده است، شهرت یافته است.

علاوه بر همه اینها که حس غرور را در فرهنگ ما شعله ور می کند، بر هنر شیرینی سازی در این منطقه تاکید کافی نشده است.

شیرینی های لذیذ و تنقلات بی نظیری که در این استان پخته می شود به عنوان سوغاتی های اصلی و معروف این شهر و کشور به سایر مناطق ایران و حتی خارج از کشور عرضه می شود.

گز، پولکی و سوهان سه شیرینی مهم تولید شده در اصفهان هستند که هر کدام طعم و فواید خاص خود را دارند در ادامه قصد داریم با پولکی اصفهان بیشتر آشنا شویم پس بیایید ادامه دهیم.

عسل به صورت خام یا پاستوریزه و در انواع رنگ ها موجود است گلهایی که از آنها شهد جمع آوری می شود طعم و رنگ آن را تعیین می کند و برای همین می تواند تو طعم نهایی سوهان کره ای بسیار تاثیر گذار باشد.

به طور متوسط، حاوی حدود 80٪ قند منبع قابل اعتماد است برخی از مطالعات منبع معتبر دریافته اند که مصرف عسل خام ممکن است به آلرژی های فصلی کمک کند و برخی دیگر به این نتیجه رسیده اند که عسل می تواند به بهبود زخم ها کمک کند.

سوهان عسلی
سوهان عسلی یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین خوراکی‌های جهان است که در انواع آجیلی و اسانسی موجود است.

زمانی این باور وجود داشت که شکلات برای سلامتی انسان مضر است، اما تحقیقات خلاف این را نشان داده است و در برخی موارد ممکن است برای افراد مبتلا به بیماری قلبی مفید باشد.

سوهان

آنها از خرما به عنوان یک شیرین کننده طبیعی در اسموتی ها، سوهان عسلی، سوهان حلوایی آب میوه ها، میله های غذایی و محصولات پخته شده مانند کیک و کلوچه استفاده می کنند.

یکی از بهترین برندهای گز آردی کرمانی ۲۸ درصد کرمانی می باشد که در اصفهان و کرمان تولید می شود.

نحوه خرید آنلاین تنقلات شیرین ایرانی:
در دنیای امروز که صنعت غذا جایگاه خیره کننده ای در بخش گردشگری دارد، جای تعجب نیست که غذا و مواد غذایی نقشی حیاتی در حوزه فرهنگی ایفا کنند.

گاهی اوقات نمی توان به این شهرها سفر کرد و غذاهای لذیذی که ارائه می دهند را خریداری کرد، اما خوشبختانه راه های دیگری نیز وجود دارد که به علاقه مندان به غذا کمک می کند از طعم غذاهای دلربا که معرف فرهنگ ایرانی است لذت ببرند.

یکی از ساده ترین راه ها، سفارش آنلاین این محصولات است سایت CyrusCrafts مفتخر است بستری برای خرید آنلاین انواع سوغات خوراکی ایران مانند گز (نوقای ایرانی)، پسته، آجیل، زعفران، باقلوا، قطب، سوهان و … را ارائه دهد.