پارکت امیران که با توجه به شرایط روحی شما موسیقی پخش می کند

اکثر مردم در مورد پارکت امیران پارکت امیرانبرای هر کفپوش تخته ای که شبیه چوب است صحبت می کنند. همه حتی! با این حال، این یک سوء استفاده از زبان است. انواع پارکت های چوبی در واقع کم هستند و بقیه تقلیدی هستند.

نام “پارکت” یک نام کنترلی است و در واقع، یک کف باید حداقل 2.5 میلی متر از چوب نجیب داشته باشد، بسیار دقیق است. روکش لایه سایش پارکت است، قسمتی که قابل بازسازی است.

بنابراین، یک کف پارکت جامد یک کف پارکت واقعی است، زیرا فقط مواد نجیب وجود دارد، چوب و بس.

لمینت در صورتی می تواند از نام پارکت بهره مند شود که لایه سایش، قسمت قابل مشاهده و رویی آن 2.5 میلی متر باشد و این قسمت قابل بازسازی پارکت است، قسمتی که می توانید سمباده بزنید.

پارکت لمینت با دو پوشش قبلی تفاوت دارد، زیرا تیغه ها فاقد هر نوع چوب هستند و این تکیه گاه نئوپان که از چندین لایه تشکیل شده و با یک رزین محافظ پوشانده شده است، کاغذ تزئینی را ارائه می دهد که نقش برجسته و بافت چوب را تقلید می کند.

پارکت امیران

تخته های پارکت لمینت دارای ضخامت کم و عرضی هستند که گاهی اوقات می تواند بیش از 20 سانتی متر باشد.

این پوشش از نظر هزینه خرید سودمندترین است و نصب آن نیز ساده تر است، زیرا تیغه ها مجهز به یک دستگاه یا شیارهای خود قفل شونده هستند که اتصال آنها را بسیار تسهیل می کند.

از طرفی شکنندگی آن بیشتر از کفپوش های چوبی جامد یا مهندسی شده است و برای این نوع پارکت، تکنیک تخمگذار شناور تنها روش ممکن است.

تخته هایی با ضخامت 8 تا 10 میلی متر را می توان فقط به صورت شناور نصب کرد و باید به هم چسبانده یا گیره شوند که از نظر پرداخت، پوشش شناور را می توان رنگ آمیزی، لاک زدن یا واکس زد.

برای نصب صحیح پارکت خود با یک نجار حرفه ای تماس بگیرید.