مزیتهای استفاده از فوم 3 سانتی برای روکش انواع مبلمانهای قدیمی و کهنه!

فوم پلی اورتان محصولی از صنعت نفت است و رایج ترین فوم مورد استفاده در بالشتک های مبل است.

در انواع مختلفی موجود است که می تواند نشان دهنده تعداد مورد انتظار سال های سایش و مراحل مختلف استحکام باشد و در محدوده قیمتی گسترده ای دارد، می توان آن را در خرده فروشی ها یافت.

یا از طریق توزیع کنندگان تخصصی فوم 3 سانتی، روکش ها و برخی از اتاق های کار ساخت پارچه فروشی خریداری کرد.

از آنجایی که این محصول از صنعت نفت است، ممکن است محصولی سازگار با محیط زیست در نظر گرفته نشود زیرا از یک منبع تجدید ناپذیر ساخته شده است.

فوم

فوم نیز بر اساس سال های مورد انتظار استفاده رتبه بندی می شود. به عنوان مثال، یک فوم 5 ساله نباید حداقل برای پنج سال استفاده روزمره شروع به خراب شدن کند، به طور مشابه فوم 10 و 15 ساله باید حداقل 10 یا 15 سال دوام بیاورد.

برخی از فوم ها به عنوان High Resilience درجه بندی می شوند که یک فوم بالشتک با کیفیت بالا با چگالی 3 پوند بر فوت مکعب است.

فوم لاتکس، که از لاستیک ساخته شده است، نه پلی اورتان، می تواند دارای چگالی 3 تا 15 پوند در هر فوت مکعب باشد.

مموری فوم یک پلی فوم است اما برای تولید محصولی با چگالی فوق العاده بالا تولید می شود.

بالشتک هایی با هسته فوم پیچیده شده با پر یا پلی پر می توانند بهترین های هر دو جهان را ارائه دهند — آنها ظاهر یک بالشتک صندلی پر شده را با برخی از خواص فوم برگشتی می دهند.

هسته داخلی فوم تا حدی نرمی یا استحکام بالشتک کاناپه را تعیین می کند، در حالی که روکش پایینی یا پرکننده، نرمی و ظاهر کمی چروکیده را فراهم می کند.

هسته فوم اثر برگشتی را ارائه می‌کند که در بالشتک‌های فقط پرکننده یا پرکننده فیبر وجود ندارد، که هر دوی آنها در هر بار استفاده نیاز به پف کردن دارند.