مردی که کفش ساحلی مردانه را در کنار خود قرار می دهد و غذا می خورد

“بدون این حمایت، کودکان در خطر ابتلا به صافی کف پا، زانو درد، آتل ساق پا و حتی کمر درد هستند. کفش مناسبی که مناسب باشد مهم است.”

بودل اضافه می کند که کفش خوب به تنهایی کافی نیست. او می‌گوید: «همچنین برای کودکان مهم است که روزانه ورزش منظم انجام دهند تا پاها و اندام‌های تحتانی خود را قوی و سالم نگه دارند.»

کفش ساحلی مردانه یکی از کفش های راحت و مناسب برای آقایان و پسران می باشد. پاهای کودکان به سرعت رشد می کنند و می توانند شکل و همچنین اندازه را تغییر دهند. کارشناسان توصیه می‌کنند اندازه را در فواصل زمانی زیر انجام دهید:

چه سفرهای خرید را به دلیل کووید-19 به حداقل برسانید، چه نتوانید به فروشگاه کفش بروید، راه‌هایی برای اندازه‌گیری پای فرزندتان در خانه وجود دارد تا بدانید چه اندازه را انتخاب کنید.

بودل می گوید: «بهترین نوع کفش مدرسه باید حمایت کننده، بادوام و راحت باشد و زیره خوبی داشته باشد. انعطاف پذیری در جلو. کفش را بردارید و سعی کنید با فشار دادن انگشت پا به سمت بالا آن را خم کنید. یک کفش خوب به سمت توپ پا خم می شود اما نه بیشتر. این به کودک شما کمک می کند تا با انگشتان پا فشار بیاورد و در عین حال نیمه پشتی پای خود را ثابت و ایمن نگه دارد.

از انعطاف بیش از حد خودداری کنید. کفش‌هایی که سرتاسر خم می‌شوند یا به راحتی پیچ می‌شوند، پشتیبانی کافی را ندارند.
یک کفش مدرسه خوب دارای پاشنه کم است تا پای کودک شما را در حالت خنثی نگه دارد. یک کفش کاملاً صاف می تواند باعث شود که انگشتان پاهای کودک شما هنگام راه رفتن، پنجه شوند.

خیلی سنگین نیست کفش های سنگین می توانند باعث درد عضلانی و پا درد، به خصوص در افراد کوچک شوند. جای انگشت پا زیاد بررسی کنید که فرزندتان بتواند انگشتان پا را تکان دهد و «جعبه پنجه» (فضای خالی انتهای کفش) عمیق باشد.