مراحلی از روند تولید جعبه کادویی مخملی با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا!

بسته بندی هدیه برای بسیاری از موارد سرگرم کننده و ضروری است، اما هزینه های زیست محیطی استخراج منابع، ساخت و دفع زباله باید در نظر گرفته شود. 

شما می توانید با استفاده مجدد از جعبه کادویی مخملی، پارچه یا حتی استفاده از کمیک های یکشنبه، بسته بندی جذابی برای هدیه ایجاد کنید.

 اگر خرید کادوپیچ را ترجیح می دهید، هر زمان که آن را پیدا کردید به دنبال کاغذ بسته بندی کادویی با محتوای بازیافتی باشید.

هزینه زیست محیطی بسته بندی هدیه

در این فصل تعطیلات آمریکایی ها از بیش از 4 میلیون تن بسته بندی هدیه و کیسه های خرید استفاده خواهند کرد. این تقریباً 6000 زمین فوتبال از کاغذ و بیش از 30 میلیون درخت در هر سال است.

کاغذ بسته بندی مورد استفاده در بریتانیا، سرزمین اصلی اروپا، کانادا و سایر نقاط جهان را اضافه کنید، ضایعات زیادی خواهید داشت.

روانشناسی بسته بندی هدیه

مردم همیشه هدایا را بسته بندی نمی کردند، اگرچه این سنت از دیرباز وجود داشته است. پس چرا ما اصرار داریم که هدایایی را که قرار است در وهله اول چند ساعت بعد از بسته بندی باز شوند، پنهان کنیم؟

 

یک مطالعه معروف که در اوایل دهه 1990 در مجله روانشناسی مصرف کننده منتشر شد، به رابطه ما با بسته بندی هدیه و تأثیرات آن بر نگرش ما پرداخت. نتایج برای هر هدیه‌دهنده‌ای جالب است: ظاهراً دریافت یک هدیه پیچیده شده در کاغذ و پاپیون زیبا باعث می‌شود احساس خوشحالی کنیم. 

این احساس شادی به طور مثبت بر برداشت های ما در مورد هر آنچه در درون است تأثیر می گذارد، و باعث می شود ما را بیشتر دوست داشته باشیم آنچه دریافت می کنیم.

اگر صرف بسته بندی یک هدیه می تواند باعث شود که کسی بیشتر از هدیه ما لذت ببرد، به احتمال زیاد ما به سنت ادامه خواهیم داد. اما آیا جایگزینی برای تولید و دور انداختن قایق های کاغذ، کمان و نوار در هر سال وجود دارد؟