جاسازی حشره کش قرصی در خودروی قاچاقچیان انسان در هند

استفاده از حشره کش قرصی در محیط بسته باعث افزایش غلظت ترکیبات مضر در هوای خانه در مقایسه با استفاده در فضای باز می شود.
قوانینی که باید رعایت شود چیست؟

اول از همه، دستورالعمل های استفاده و پیکتوگرام های خطر چسبانده شده به محصول باید به طور کامل رعایت شود. وقتی مشخص می شود که اتاق باید یک روز محصور باشد یا 3 ساعت بعد از استراحت بیوسید باید تهویه شود، بیهوده نیست! همین امر در مورد تجهیزاتی که قرار است استفاده شود نیز صدق می کند: دستکش، عینک، لباس و غیره.

حشره کش قرصی در دوران بارداری و در صورت حضور کودک خردسال در اقامتگاه به طور کامل ممنوع است. هنگامی که در مرحله خاصی از بارداری رخ می دهد، برخی از مواد می توانند در رشد جنین اختلال ایجاد کنند.

همچنین گاهی اوقات روی برچسب محصول مشخص می شود که این محصول برای زنان باردار خطرناک است. در نهایت، حشره کش قرصی باید به عنوان زباله های خطرناک دفع شوند.

مهمتر از همه، بطری های داخل توالت یا سینک را خالی نکنید و ظروف خالی را در سطل زباله های خانگی نیندازید که به آلودگی محیط زیست کمک می کند.

حشره کش

حشره کش قرصی را از کجا در مسکن پیدا کنیم؟ شامپو ضد شپش، اسپری های ضد پشه بدن و لباس، اسپری های دافع کنه … در سرویس بهداشتی حشره کش قرصی وجود دارد که به آنها اولویت نمی دهید.

با این حال، این محصولات که در داروخانه ها و داروخانه ها فروخته می شوند، به دور از خطر برای سلامتی هستند. برای حشره کش قرصی، ایده‌آل این است که بدون آن‌ها کار کنید و موانع فیزیکی را ترجیح دهید: پوشاندن لباس‌ها، پشه‌بند روی درها و پنجره‌ها، بدون آب راکد (فنجان برای حیوانات، فنجان برای گیاهان و غیره).

اگر واقعاً چاره‌ای ندارید و باید از یک دافع استفاده کنید، بهتر است قبل از پوشیدن لباس، به سراغ نسخه‌های منسوجات بروید و محصول را در مکانی تهویه‌دار قرار دهید. برای استفاده از یک محصول روی پوست، همیشه یک کرم یا لوسیون را به یک محصول اسپری ترجیح دهید.

در هر صورت، به تعداد دفعات مصرف روزانه توجه کنید که بیش از حد مجاز نباشد و بررسی کنید که آیا این محصول برای سن کودک مناسب است یا اگر برای زنان باردار در نظر گرفته شده است.

اتاق نشیمن و اتاق خواب دو اتاقی هستند که حتی اگر خودتان از هیچ آفت کشی استفاده نکنید، مطمئن باشید که در آنها آفت کش پیدا می کنید.

ضد پروانه و کرم درمانی مبلمان چوبی، ضد کنه و ضد کپک زدن رختخواب و مبل یا فرش… بدون اینکه بدانید بیوسیدهای مخفی را وارد خانه کرده اید! اگر به استفاده از پدهای برقی یا پخش کننده در تابستان عادت دارید، می توانیم در اینجا در مورد پشه صحبت کنیم.