با انتخاب یک تیشرت راگبی بچه گانه شادی را به کودکان خود هدیه بدهید!

همانطور که می دانید یکی از راه های پایین نگه داشتن هزینه ها، سفارش عمده تیشرت است تعجب خواهید کرد که با افزایش سفارش از 10 به 20 قطعه چقدر می توانید صرفه جویی کنید. 

در واقع، ممکن است تعداد بیشتری از قطعاتی که قصد خرید آن را داشتید، تنها با چند دلار بیشتر از آنچه که قصد داشتید خرج کنید، داشته باشید.

یکی دیگر از جنبه های مهم راه اندازی یک تجارت تیشرت راگبی بچه گانه، تعیین قیمت محصولات شما است شما باید قیمت خرید خود را به اضافه هزینه ای که در چاپ طرح ها متحمل می شوید را در نظر بگیرید.

با فرض اینکه می خواهید با حاشیه 50 درصد بفروشید، می توانید هزینه کلی را در 2 ضرب کنید تا قیمت واحد خود را تعیین کنید.

تیشرت

فرض کنید 50 تی شرت را با قیمت 300 دلار خریداری می کنید و برای چاپ یک طرح تک رنگ باید 500 دلار هزینه کرد. در این مورد، شما برای یک پیراهن 6 دلار و برای چاپ طرح روی آن 10 دلار پرداخت کرده اید هزینه هر واحد شما 16 دلار (10 دلار + 6 دلار) خواهد بود.

بنابراین فروش تیشرت به قیمت 32 دلار (16×2) ایده آل خواهد بود اگر یک تیشرت با کیفیت خرده فروشی می فروشید، حتی می توانید 5 تا 10 دلار بیشتر بپردازید افراد اغلب مایلند برای مواد مناسب تر و فوق العاده نرم بیشتر هزینه کنند.

اگر استفاده از یک تجارت چاپ محلی بسیار پرهزینه است، dropshipping می تواند راه حل شما باشد این ساده، ارزان است و می توانید آن را از هر نقطه ای از جهان اجرا کنید.

اپلیکیشنی مانند Modalyst را به فروشگاه Shopify خود متصل کنید تا محصولات را وارد کنید، با تامین کنندگان برای چاپ طرح های تیشرت خود ارتباط برقرار کنید و به راحتی دراپ شیپ را شروع کنید برای توضیح دقیق در مورد نحوه انجام این مراحل به راهنمای dropshipping Shopify ما مراجعه کنید.