بازیگر معروفی که بیل مکانیکی از جنس طلا خریده است

طرح ها، اندازه ها و شکل های بیل مکانیکی زیادی در بازار وجود دارد و انتخابی برابر یا بیشتر از ملحقات تراکتور بیل دار وجود دارد. بیل‌های مکانیکی به حفاری، بارگیری، پر کردن یا پخش مواد برای مکان‌های کار درجه‌بندی شده محدود می‌شوند. با پیوست های ابزار کار مناسب، می توانید دستگاه خود را به یک متحد همه کاره تبدیل کنید که می تواند نقش های زیادی را انجام دهد.

ضمیمه ابزار کار همان چیزی است که واقعاً بیل مکانیکی را وارد دنیای ساخت و ساز مدرن کرد. زمانی که بیل‌های مکانیکی به کارهای خاکی محدود می‌شدند، اکنون تجهیزات بین‌صنعتی با ابزارهایی هستند که عملکرد محل کار شما را تغییر می‌دهند. در اینجا فقط چند مورد از پیوست های بیل مکانیکی موجود است جالب است که از قیمت بیل بکهو صفر تبریز با خبر باشیم

مارپیچ: یک مارپیچ به بیل مکانیکی شما این امکان را می دهد که به سرعت و کارآمد سوراخ هایی در زمین ایجاد کند. کاربردهای معمولی عبارتند از حفر پایه، پست چاله و کاشت درخت و درختچه.
سطل: تجهیز بیل مکانیکی خود به سطل های مناسب، قابلیت جابجایی مواد آن را افزایش می دهد. ما می‌توانیم سطل‌هایی را ارائه کنیم که برای کارهایی مانند پاکسازی، حفاری، تمیز کردن خندق، درجه‌بندی و کارهای مختلف عمومی، سنگین، شدید و سنگین طراحی شده‌اند.
کمپکتورها: انتخاب ما از تراکم‌کننده‌های صفحه ارتعاشی و درام برای اجاره، بیل مکانیکی شما را قادر می‌سازد تا فشرده‌سازی سریع و کارآمد مواد سست را برای انواع پروژه‌های ساختمانی و محوطه‌سازی انجام دهد.
کوپلرها: کوپلرهای سریع پین گربر و سری CV از کاترپیلار به شما این امکان را می دهند که ابزار کاری را که با بیل مکانیکی خود استفاده می کنید در چند ثانیه تغییر دهید.
چنگ زدن: چنگ زدن باعث می شود دستگاه شما راحت تر اجسام بزرگتر را بگیرد. ما گیره هایی را برای اجاره ارائه می دهیم که با مدل های مختلف بیل مکانیکی هیدرولیک Cat سازگار است.
چکش: از اتصالات چکشی برای شکستن مصالح در کارگاه های ساخت و ساز، معدن و تخریب استفاده کنید. ما آنها را در چندین کلاس انرژی ضربه و ظرفیت ضربه در دقیقه ارائه می دهیم.
چند پردازنده: ما چند پردازنده با مجموعه فک های قابل تعویض برای کاربردهایی مانند برش بتن، تخریب، پودر کردن و برش را ارائه می دهیم. لازم به ذکر است قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر با خبر باشیم
چنگک ها: ضمیمه های شن کش می توانند بیل مکانیکی شما را به یک دستگاه پاکسازی زمین همه کاره، آماده سازی محل یا شمع بندی برس تبدیل کنند. چنگک‌ها را در عرض‌ها و فواصل قلاب‌های مختلف پیدا خواهید کرد.
چاک دهنده: اتصال چاک دهنده برای بریدن زمین های سخت یا زمین های یخ زده ایده آل است. از آن بر روی سنگ، شیل، منجمد دائمی یا لایه های سخت خاک سطحی استفاده کنید.
شست: شست های هیدرولیک به بیل مکانیکی شما این امکان را می دهد که مواد نامناسبی مانند سنگ ها و شاخه هایی را که در سطل جا نمی شوند را بردارد، نگه دارد و حمل کند. در نتیجه کنترل بار بهتری را تجربه خواهید کرد که کارایی و بهره وری محل کار شما را بهبود می بخشد.
ملحقات دیگری به عنوان ابزار کار برای بیل بکهو شما موجود است. استفاده ای که برای پیوست خود در نظر گرفته اید و نوع بیل مکانیکی که کار می کنید تعیین می کند که چه ابزاری را تهیه کنید.

  • منابع:
  1. HISTORY OF EXCAVATORS
  • تبلیغات:
  1. افزودنی جدید به نام رب انار
  2. اتصالات اساسی را تنها به لوله بسپارید
  3. شرکت‌های مختلف رویه‌های متفاوتی در انتخاب عطرسازان خود دارند
  4. تفاوت‌های غذایی و تغذیه‌ای بین مصرف‌کنندگان