افرادی که پارکینسون دارند با ساعت اپل واچ سری 5 می توانند لرزش دستان خود را کنترل کنند

تا سال 2018، اپل تعادل خود را برای ساعت اپل واچ سری 5 پیدا کرد و ویژگی های اجتماعی کمتر عجیب و غریب و سلامت، اعلان و تناسب اندام بیشتر و هر ویرایش سخت افزاری و به روز رسانی نرم افزاری این ویژگی ها را به یک سیستم عامل بالغ تبدیل کرده است.

WatchOS 8 به کاربران امکان دسترسی به اشتراک‌گذاری از مکان‌های مختلف و کنترل بیشتری بر روی ورودی متن را می‌داد. اپل همچنین در این آپدیت یک صفحه ساعت عکس پرتره و اپلیکیشن Find My را معرفی کرد.

WatchOS 9 تمرینات قابل تنظیم و برنامه ردیابی دارو را معرفی کرد. صفحه‌های ساعت قدیمی‌تر نیز برای استفاده از نمایشگرهای بزرگ‌تر تنظیم شده‌اند.

ساعت اپل واچ سری 5

چهره های تماشاگر:

علیرغم تقاضای کاربران، اپل هرگز اجازه ایجاد واچ فیس های شخص ثالث را برای کاربران نداده است و در عوض، اپل واچ فیس های سفارشی را با چهره یا به روز رسانی های جدید هر سال ارائه می دهد.

اگرچه کاربران به مجموعه خاصی از صفحه‌های ساعت محدود می‌شوند، هنوز هم بسیاری از آن‌ها با انتخاب‌های رنگی متفاوت برای هر کدام در دسترس هستند و پیچیدگی‌های سفارشی و چهره‌های ساعت عکس را اضافه کنید، و تعداد تقریباً بی‌پایانی چهره وجود دارد که کاربر می‌تواند ایجاد کند.

کنترل بر گالری واچ فیس به اپل این امکان را می دهد که حق چاپ یا مطالب ناقض را از دست کاربر دور نگه دارد، همچنین، این به معنای تجربه کلی بهتر برای ظاهر و احساس دستگاه است.

برخی از توسعه دهندگان مبتکر راه هایی برای اضافه کردن سفارشی سازی به واچ فیس های ناشناخته قبلی با استفاده از ویجت های منحصر به فرد پیدا کرده اند. اگرچه این یک راه حل محدود است، اما همچنان می تواند ترکیبات منحصر به فردی را برای یک صفحه ساعت شخصی تر ارائه دهد.